ΠΑΤΡΑ: Τι αποφασίστηκε στη σύσκεψη για το "κλείσιμο" της Αγίου Ανδρέου

Σ
ύσκεψη με θέμα τα κυκλοφοριακά μέτρα που πρέπει να ληφθούν στην πόλη, λόγω εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώματος επί της Αγίου Ανδρέου από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, συγκάλεσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Πατρέων κ. Βασίλης Λοτσάρης.
Η πρώτη φάση των εργασιών, θα εκτελεστεί από την 1η έως τις 7 Αυγούστου και περιλαμβάνει το τμήμα από την οδό Γούναρη μέχρι την οδό Ερμού. Η δεύτερη φάση εργασιών, περιλαμβάνει το τμήμα από Πατρέως μέχρι Ερμού και το χρονικό διάστημα εκτέλεσής τους, είναι από 8 έως 14 Αυγούστου.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκαν επίσης τα εξής:
*Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων επί της Αγίου Ανδρέου, στο τμήμα εκτέλεσης των εργασιών.
*Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων επί της οδού Κορίνθου, στο τμήμα από την οδό Γούναρη, έως και την οδό Αγίας Σοφίας.
*Η εξυπηρέτηση των αναγκών τροφοδοσίας των καταστημάτων που βρίσκονται επί του συγκεκριμένου τμήματος της Κορίνθου, θα γίνεται από τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης, που βρίσκεται στις κάθετες οδούς και εντός του ισχύοντος ωραρίου, δηλαδή από 9 μ.μ. - 10.30 π.μ. και από 3- 5 μ.μ.
*Μονοδρόμηση της οδού Γούναρη, στο τμήμα της από την Αγίου Ανδρέου, μέχρι και την οδό Κορίνθου, με κατεύθυνση κίνησης οχημάτων από την Αγίου Ανδρέου, προς την οδό Κορίνθου.
*Απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων επί των οδών Φιλοποίμενος, Βότση, Πατρέως, στο τμήμα τους από την Μαιζώνος, μέχρι την Όθωνος Αμαλίας, με εξαίρεση την τροφοδοσία των καταστημάτων που θα γίνεται από τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης, πάντα εντός του ισχύοντος ωραρίου, δηλαδή από 9 μ.μ. - 10.30 π.μ. και από 3- 5 μ.μ.
Κατά της διάρκεια της σύσκεψης, αποφασίστηκε επίσης, σε σχέση με τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την καλύτερη εξυπηρέτηση, του έργου και των οδηγών, ότι θα απομακρυνθούν όλοι οι κάδοι απορριμμάτων από το τμήμα της Αγίου Ανδρέου όπου θα εκτελούνται οι εργασίες, θα τοποθετηθεί νέα οριζόντια σήμανση που θα κατευθύνει τους οδηγούς, ενώ θα αλλάξουν τα δρομολόγια του αστικού ΚΤΕΛ. Οι επιβάτες θα ενημερωθούν από τις στάσεις, αλλά και από ανακοινώσεις που θα αναρτηθούν εντός των λεωφορείων.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκτός από τον κ. Λοτσάρη και ο αντιδήμαρχος Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού κ. Χρ. Λέγκας, εκπρόσωποι από τις Διευθύνσεις του Δήμου, Έργων, Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Συντήρησης και Αυτεπιστασίας, Καθαριότητας και Δημοτικής Αστυνομίας, του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας, του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πάτρας.