Η παρουσίαση των Βιτόλο, Τοτσέ και Κουίνσι

αρουσιάστηκαν οι τρεις νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, Βίκτορ Βιτόλο, Τοτσέ και Κουίνσι Οβούσου-Αμπέγιε.

Τους παίκτες παρουσίασε ο Δημήτρης Γόντικας, λέγοντας: "Φιλοδοξούμε από αυτούς τους τρεις παίκτες να πάρουμε πολλά πράγματα".

Πρώτος πήρε το λόγο ο Βίκτορ Βιτόλο, που δήλωσε:
"Για μένα είναι ένα σημαντικό βήμα στη σταδιοδρομία μου. Ο κόσμος γνωρίζει την πορεία μου στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είχα τρεις πολύ καλές χρονιές στην Ελλάδα. Το μόνο που επιθυμώ είναι να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό σε ακόμα καλύτερη αγωνιστική κατάσταση από αυτή που είχα. Αυτοί που με γνωρίζουν, ξέρουν πως είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να δώσω το 100%. Δεν ήρθα για να γίνω το αστέρι της ομάδας, αλλά για να γίνουμε μαζί με τους συμπαίκτες μου καλύτεροι".

Στη συνέχεια ο Τοτσέ τόνισε: "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Έρχομαι με την ίδια όρεξη, να δουλέψω καλά. Είμαι εδώ για να πετύχω, αυτό θα προσπαθήσω για να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Είμαι εδώ γιατί ο Παναθηναϊκός είναι μία από τις μεγάλες ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου".

Τέλος, ο Κουίνσι Οβούσου-Αμπέγιε είπε: "Είναι ιδιαίτερη τιμή που είμαι κι εγώ μέλος αυτού του μεγάλου συλλόγου. Πιστεύω ότι θα έχουμε επιτυχία σαν ομάδα και θα μπορέσουμε να κερδίσουμε τρόπαια. Είναι μεγάλη χαρά για μένα που βρίσκομαι εδώ για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και την ομάδα μου".