Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ "ΠΛΗΡΗ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ" ΤΟΥ ΟΣΕ

Για "εικόνα εγκατάλειψης ενός δημόσιου φορέα και λεηλασία της περιουσίας του κράτους και του λαού,σε περίοδο εξυγίανσης του ΟΣΕ και βαθιάς οικονομικής κρίσης", κάνει λόγο ο Α' Επιλαχών Βουλευτής Αχαΐας ΝΔ Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, που καταγγέλλει ευθέως κρούσματα  κλοπών πανάκριβου υλικού  και αυθαίρετης χρήσης κτισμάτων, που καθιστούν τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας πλέον "ξέφραγο αμπέλι", προκαλώντας το κοινό αίσθημα με την ανοχή στην ανομία ή την παντελή έλλειψη μέτρων προφύλαξης.
Ο Αχαιός Πολιτευτής,αναφέρεται συγκεκριμένα στην κλοπή μεγάλης ποσότητας χαλκού από "αετονύχηδες" - για γραμμή ηλεκτροκίνησης - στις  εγκαταστάσεις της "ΤΡΑΙΝΟΣΕ" στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου (κοντά στο Ρίο), αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ, κάτι που όπως φαίνεται θα έχει διαπραχθεί και αλλού, όπως κατά συρροή  συμβαίνει σε περιοχές του Λεκανοπεδίου Αττικής. Παράλληλα, έχουν "κάνει  φτερά" σιδερένιοι δοκοί και νέες ράγες από πρόχειρα εργοτάξια του ΟΣΕ στην Αχαία, τα οποία οι επιτήδειοι πωλούν σε κατάλληλα μέρη έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει αποκαλυφθεί το παραμικρό γι' αυτούς και τις "χρυσές δουλειές" τους εις βάρος της περιουσίας του κράτους.
Επιπλέον ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, αναφέρεται στην "άναρχη" κατάσταση που επικρατεί πια σε Σταθμούς του ΟΣΕ, απ' όπου τα δρομολόγια έχουν σταματήσει, και τα οποία κτίρια, παρότι κι αυτά αποτελούν ακριβό και ιστορικό μέρος της δημόσιας περιουσίας, λεηλατούνται  και το κυριότερο καταλαμβάνονται - ενίοτε και  με προσθήκες -  από αλλοδαπά στοιχεία ως επί το πλείστον! Κλασσικά παραδείγματα είναι αυτά σε Παραλία, Βραχνέϊκα, Τσουκαλέϊκα και Καμίνια Πατρών  ενώ ακόμα και στο Αίγιο ο Σταθμός του τρένου έχει καταντήσει εστία μόλυνσης και χώρος τοξικομανών με πολλαπλούς κινδύνους για τις πλησίον κατοικίες της περιοχής.
Το τραγελαφικό είναι - σύμφωνα με τον επ.βουλευτή - πως "ο ΟΣΕ στην κατάσταση που οι κυβερνώντες τον έχουν μετατρέψει για να τον εξυγιάνουν και κατόπιν να τον ξεπουλήσουν σε ιδιώτες, ότι δεν δίδει αυτούς τους χώρους ούτε καν στους οικείους δήμους προς χρήση και αξιοποίηση - ως σαν μεγάλο περιουσιακό στοιχείο- προτιμώντας την σημερινή κατάντια του ιστορικού συγκοινωνιακού φορέα της χώρας".  
Ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, σε δήλωσή του για το θέμα, τονίζει μεταξύ άλλων:
" Σε μια χώρα που δανείζεται για να υπάρχει - έστω και υπό την κατοχή ξένων - ότι δημιουργήθηκε και συντηρήθηκε επί πολλές δεκαετίες στις πλάτες του Ελληνικού λαού, τώρα πριν καν ξεπουληθεί ως "μονοπωλιακό φιλέτο", γίνεται εύκολος στόχος κέρδους και πλουτισμού διαρρηκτών και παράνομων ατόμων, δίχως να ιδρώνει τ' αυτί κανενός! Εγκαταλελειμμένα εργοτάξια, κλειστοί Σταθμοί και όγκοι τροχαίου υλικού, έχουν αφεθεί στην τύχη τους. Η Ελλάδα μοιάζει με χώρα σε μεταπολεμική περίοδο και το χειρότερο, κανείς δεν ξέρει τίποτα και δεν τιμωρείται πάνω απ' όλα για το χάλι ενός  δημόσιου φορέα, με μεγάλη προσφορά και αξία. Σίγουρα δεν είναι αυτή η Ελλάδα που θέλουμε, δεν είναι αυτή η εικόνα ενός φορέα που πνιγμένος στα χρέη και την κακοδιαχείριση , πρέπει αναγκαστικά να δοθεί σε ιδιώτες. Κρίμα που η κυβέρνηση των μνημονίων δεν είναι σε θέση να περισώσει οτιδήποτε καλό...θυμίζει Ελλάδα"!