ΠΑΤΡΑ: ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ ΤΡΑΜ



Πάτρα: Κάτι κινείται στο "μέτωπο" του τραμ  Τι γράφει σε ρεπορτάζ της η "Καθημερινή" Αν στην Αθήνα θεωρείται αργό, τι να πει και η περιφέρεια; Ο λόγος για το τραμ, το μέσο που εξυπηρετεί περίπου 65.000 επιβάτες κάθε μέρα στην πρωτεύουσα, αλλά παραμένει καθηλωμένο στα χαρτιά σε άλλες πόλεις της χώρας, με τη δημιουργία του να εξαγγέλλεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά να μην προχωρεί.
Τελευταία, όμως, στην Πάτρα, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της "Καθημερινής", κάτι δείχνει να κινείται. Αν η Τραμ Α. Ε. πει το τελικό ναι, τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει η κατασκευή της γραμμής τραμ στην πόλη (που ως γνωστόν διέθετε τραμ από το 1902 ώς το 1917). Η σύνταξη μελέτης για την κατασκευή γραμμής τραμ στην Πάτρα είχε ξεκινήσει το 2008 από την Τραμ Α. Ε. με εντολή του τότε υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστή Χατζηδάκη και σε συνεννόηση με τον τότε δήμαρχο της πόλης κ. Α. Φούρα. Το 2010 είχαν ανακοινωθεί τα πρώτα στοιχεία της μελέτης σκοπιμότητας, η οποία ελάμβανε υπόψη χάραξη που συνέδεε το πανεπιστήμιο με το κέντρο της Πάτρας και το ΤΕΙ και διερχόταν από τις οδούς Μαιζώνος και Ρ. Φεραίου, Σμύρνης και Καλαβρύτων.
Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 260 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι σε πλήρη ανάπτυξη θα μεταφέρει 40.000 επιβάτες την ημέρα. Σύμφωνα με στελέχη της αυτοδιοίκησης, η μελέτη βρίσκεται στα χέρια της εταιρείας, η οποία μένει να αποφασίσει εάν θα προχωρήσει στο έργο. Πάντως, θεωρείται ιδανικό για την πόλη, ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα τονώσει την τοπική οικονομία.