ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΗΞΕΡΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Διαβάσαμε σήμερα στην τελευταία σελίδα της Πελοποννήσου ένα μικρό παρασκήνιο σχετικά με το πότε και υπό ποιες ...

ΠΟΙΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ

255 οργανισμοί που απασχολούν περισσότερους από 6.000 εργαζομένους ...

ΠΛΑΦΟΝ 2.2ΟΟ ΕΥΡΩ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Επιφυλάξεις εκφράζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης για το αν και κατά πόσο η θέσπιση πλαφόν 2.400 ευρώ στις συντάξεις είναι αρκετή...

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΜΕΤΡΑ ΥΨΟΥΣ 11,6 ΔΙΣ ΕΥΡΩ

Σε τεντωμένο σχοινί προσπαθεί να ισορροπήσει το οικονομικό επιτελείο...

ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40.000 ΕΥΡΩ

Το βασικό σενάριο προβλέπει διατήρηση των απαλλαγών και εκπτώσεων για τους έχοντες εισοδήματα έως 30.000 ευρώ...

Συμφωνία με το Εθνικό Μεταβατικό Συμβούλιο της Λιβύης


Όπως έγινε σήμερα γνωστό από την γαλλική προεδρία,ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί «συμφώνησε κατ' αρχήν» με το Εθνικό Μεταβατικό Συμβούλιο (CNT) της Λιβύης για μια επίσκεψη του στη Βεγγάζη, και διάκειται ευνοϊκά στο ξεπάγωμα των λιβυκών περιουσιακών στοιχείων υπέρ του CNT.


Η Βεγγάζη, στο ανατολικό τμήμα της Λιβύης, αποτελεί το προπύργιο της εξέγερσης ενάντια στο καθεστώς του συνταγματάρχη Μουάμαρ Καντάφι.

Παράλληλα, η γαλλική προεδρία έκανε τις ανακοινώσεις αυτές δύο ημέρες μετά την επίσκεψη στο Παρίσι του Μουστάφα Αμπτελτζαλίλ, προέδρου του CNT, το θεσμό που εκπροσωπεί την εξέγερση. 

Κατά των πρόωρων εκλογών ο Κ.Καρτάλης




Aντίθετος στις πρόωρες εκλογές εμφανίστηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Κ. Καρτάλης σε συνέντευξή του στον Τύπο της Κυριακής. «Η χώρα χρειάζεται πολιτική σταθερότητα και φοβάμαι ότι πρόωρες εκλογές θα μας αφήσουν εκτός ευρωπαϊκών λύσεων, ενδεχομένως θα εκκινήσουν και την αργή πορεία προς τη δραχμή».

Απέφυγε να κάνει σχόλιο για ενδεχόμενο ανασχηματισμό και σημείωσε ότι «δεν χωρούν προσωπικές πολιτικές ειδικά αυτή την περίοδο». Τόνισε πως για την εφαρμογή των νόμων «χρειάζονται «συμμαχία προθύμων», ταχύτητα , ευελιξία , χειρουργικές τομές στη Διοίκηση και συντονισμός με Σ κεφαλαίο». Είπε ότι δεν πρέπει να δαιμονοποιείται το θέμα της αναδιάρθρωσης αλλά τόνισε ότι πρόκειται για τόσο τεχνικό και ευαίσθητο θέμα που δεν ωφελεί η δημόσια συζήτηση.

Προέχει, όπως είπε, η προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της χώρας στο εξωτερικό «ώστε αν απαιτηθεί διευθέτηση του χρέους μας ,αυτό να γίνει με καλύτερους όρους». Δηλώνει κατ΄αρχάς θετικός στις αποκρατικοποιήσεις υπό την προϋπόθεση ότι ο έλεγχος θα παραμείνει στο Δημόσιο αλλά και ότι θα βασιστούν σε ένα σχέδιο που θα διατηρήσει σημαντικό μέρος της κρίσιμης δημόσιας περιουσίας και μετά το 2013, όταν βγούμε από το Μνημόνιο.

Με τα έσοδα πρέπει να επαναγοραστεί μέρος του Δημοσίου χρέους λέει ο κ. Καρτάλης αν και εκφράζει επιφυλάξεις για τον στόχο των 50 δισ. λόγω της πολυνομίας και της χωροταξικής και πολεοδομικής αταξίας. Δηλώνει ότι το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα είναι στη θετική κατεύθυνση αφού δεν μιλά για μειώσεις μισθών και συντάξεων, υποστηρίζει τη διατήρηση των κοινωνικών επιδομάτων αλλά με εισοδηματικά κριτήρια ενώ διατηρεί επιφυλάξεις για το θέμα «της τακτοποίησης των αυθαιρέτων». «Αν πρόκειται για μια επαναρρύθμιση των προστίμων επί το ρεαλιστικότερον, νομίζω ότι θα βοηθήσει», ανέφερε.

ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΚΡΗΤΗ, ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΚΡΗΤΗ: Στις Γκαγκάλες Ηρακλείου, πριν από την Ανάσταση όλα τα παιδιά του χωριού μαζεύουν ξύλα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να καεί και τα αφήνουν στο προαύλιο της εκκλησίας. Την παραμονή της Ανάστασης σχηματίζουν ένα βουνό από τα ξύλα και στην κορυφή έχουν ένα σκιάχτρο με ένα παλιό κουστούμι που υποτίθεται ότι είναι ο Ιούδας και την ώρα που ο παπάς λεει το Χριστός Ανέστη βάζουν φωτιά και τον καίνε. Η νύχτα γίνεται μέρα από τα πυροτεχνήματα, ενώ η καμπάνα του χωριού χτυπά συνεχώς και για αρκετές μέρες.



ΛΕΩΝΙΔΙΟ: Στο Λεωνίδιο λαμβάνει χώρα ένα από τα πιο εντυπωσιακά έθιμα της περιοχής Ελλάδας, αφού το βράδυ της Ανάστασης ο ουρανός γεμίζει από φωτεινά «αερόστατα» τα οποία ανυψώνονται από τους πιστούς κάθε ενορίας.




ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Στην Καλαμάτα αναβιώνει ένα έθιμο προερχόμενο από τους απελευθερωτικούς αγώνες του 1821 και συγκεκριμένα ο διαγωνισμός των «μπουλουκιών». Οι διαγωνιζόμενοι, ντυμένοι με παραδοσιακές ενδυμασίες και οπλισμένοι με σαΐτες, δηλαδή με χαρτονένιους σωλήνες γεμάτους μπαρούτι, επιδίδονται σε σαϊτοπόλεμο, στο γήπεδο του Μεσσηνιακού με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου.

ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ: Αξίζει κανείς να βρεθεί στο Δαδί, για να ζήσει ένα αξέχαστο Ρουμελιώτικο Πάσχα. Σε κάθε γειτονιά δημιουργούνται «λάκκοι» εκεί όπου ψήνονται πολλά αρνιά μαζί, προσφέρονται αυγά, κρασί, και γλυκά.

ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ: Αξίζει κανείς να βρεθεί στο Δαδί, για να ζήσει ένα αξέχαστο Ρουμελιώτικο Πάσχα. Σε κάθε γειτονιά δημιουργούνται «λάκκοι» εκεί όπου ψήνονται πολλά αρνιά μαζί, προσφέρονται αυγά, κρασί, και γλυκά.



Την Τρίτη ημέρα του Πάσχα, γιορτάζει η Αγία Ιερουσαλήμ η οποία βρίσκεται στην είσοδο της χαράδρας «Βάρσαμο». Μετά τη λειτουργία ακολουθεί χορός στη θέση «Αλωνάκι» με χορευτικά τμήματα του Λαογραφικού Συλλόγου και μοιράζεται φρέσκο τυρί, κρασί, κόκκινα αυγά κλπ.

ΑΡΑΧΩΒΑ: Ανήμερα του Πάσχα το απόγευμα ξεκινάει η περιφορά της Εικόνας του Αγίου Γεωργίου την οποία συνοδεύουν περίπου 500 άτομα ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές.

Επιπλέον, την επόμενη μέρα πραγματοποιείται αγώνας δρόμου των γερόντων (ανηφορικός δρόμος), με αφετηρία την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και τέρμα το λόφο.

Το πρόγραμμα στη συνέχεια περιλαμβάνει χορευτικά συγκροτήματα και το απόγευμα χορεύουν γυναικείοι χορευτικοί σύλλογοι, ενώ οι γιορταστικές εκδηλώσεις συνεχίζονται με κλέφτικα αγωνίσματα, όπως το σήκωμα της πέτρας κλπ.

ΛΙΒΑΔΙΑ: Το «Πάσχα της Λιβαδειάς» είναι το πιο χαρακτηριστικό έθιμο της πόλης, το οποίο μάλιστα όχι μόνο διατηρείται αλλά χρόνο με το χρόνο ζωντανεύει όλο και περισσότερο, αφού οι νεότεροι συμμετέχουν δραστικά με ιδιαίτερο μεράκι και κέφι στο έθιμο του «λάκκου».


Πιο αναλυτικά, το έθιμο του λάκκου αναβιώνει μετά την Ανάσταση, όπου ένας από όλους τους κατοίκους, κάνοντας το σταυρό του, βάζει φωτιά στο σωρό από ξύλο με τη λαμπάδα της Αναστάσεως και με ραντίσματα νερού και συχνό χτύπημα με ένα μακρύ ξύλο, η θράκα είναι πλέον έτοιμη για να ψηθούν τα αρνιά. Το έθιμο αυτό το κάνουν πολλές οικογένειες στη Λιβαδιά με αποτέλεσμα η πόλη να τυλίγεται σε σύννεφα καπνού.

Το γύρισμα των αρνιών και το γλέντι διαρκεί μέχρι το απόγευμα, το οποίο συμπληρώνεται με τη συμμετοχή παραδοσιακών χορευτικών συγκροτημάτων και με πολλά πυροτεχνήματα.

ΑΙΤΩΛΙΚΟ: Την Μ. Παρασκευή πολλοί προσκυνητές επισκέπτονται το ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου βρίσκεται ο Επιτάφιος, ένα ιστορικό κειμήλιο του 13ου-14ου αιώνα.



Από το πρωί του Μ. Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της πόλης αναβιώνουν πολλά από τα έθιμα των κατοίκων μέχρι αργά το βράδυ της Αναστάσεως που είναι και το αποκορύφωμα της ημέρας.

Την Κυριακή του Πάσχα κάθε γειτονιά, είναι μία μεγάλη υπαίθρια ψησταριά, όπου ο χορός και το τραγούδι έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ προσφέρονται κρασί και παραδοσιακοί μεζέδες δωρεάν.

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: Στη Ναύπακτο το βράδυ της Μ. Παρασκευής πλήθος κόσμου, ντόπιοι και επισκέπτες, συνοδεύει την περιφορά του Επιταφίου, σχηματίζοντας πομπές, οι οποίες διέρχονται από το λιμάνι, όπου είναι αναμμένες δάδες και ειδικά τοποθετημένες στις τάπες του Κάστρου.



Μάλιστα, στο μέσο της εισόδου του λιμανιού οι δάδες σχηματίζουν έναν μεγάλο σταυρό που φωταγωγεί ολόκληρο το λιμάνι παρουσιάζοντας μία φαντασμαγορική εικόνα μοναδικής ομορφιάς.

Το συγκεκριμένο έθιμο έχει παράδοση πολλών χρόνων, η οποία θέλει να συνδυάσει τη θρησκευτική μυσταγωγία με την ηρωική προσπάθεια του μπουρλοτιέρη Ανεμογιάννη να πυρπολήσει τη τουρκική ναυαρχίδα στο χώρο αυτό.









Πιο αναλυτικά, το έθιμο του λάκκου αναβιώνει μετά την Ανάσταση, όπου ένας από όλους τους κατοίκους, κάνοντας το σταυρό του, βάζει φωτιά στο σωρό από ξύλο με τη λαμπάδα της Αναστάσεως και με ραντίσματα νερού και συχνό χτύπημα με ένα μακρύ ξύλο, η θράκα είναι πλέον έτοιμη για να ψηθούν τα αρνιά. Το έθιμο αυτό το κάνουν πολλές οικογένειες στη Λιβαδιά με αποτέλεσμα η πόλη να τυλίγεται σε σύννεφα καπνού.

Το γύρισμα των αρνιών και το γλέντι διαρκεί μέχρι το απόγευμα, το οποίο συμπληρώνεται με τη συμμετοχή παραδοσιακών χορευτικών συγκροτημάτων και με πολλά πυροτεχνήματα.

ΑΙΤΩΛΙΚΟ: Την Μ. Παρασκευή πολλοί προσκυνητές επισκέπτονται το ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου βρίσκεται ο Επιτάφιος, ένα ιστορικό κειμήλιο του 13ου-14ου αιώνα.



Από το πρωί του Μ. Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της πόλης αναβιώνουν πολλά από τα έθιμα των κατοίκων μέχρι αργά το βράδυ της Αναστάσεως που είναι και το αποκορύφωμα της ημέρας.

Την Κυριακή του Πάσχα κάθε γειτονιά, είναι μία μεγάλη υπαίθρια ψησταριά, όπου ο χορός και το τραγούδι έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ προσφέρονται κρασί και παραδοσιακοί μεζέδες δωρεάν.

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: Στη Ναύπακτο το βράδυ της Μ. Παρασκευής πλήθος κόσμου, ντόπιοι και επισκέπτες, συνοδεύει την περιφορά του Επιταφίου, σχηματίζοντας πομπές, οι οποίες διέρχονται από το λιμάνι, όπου είναι αναμμένες δάδες και ειδικά τοποθετημένες στις τάπες του Κάστρου.



Μάλιστα, στο μέσο της εισόδου του λιμανιού οι δάδες σχηματίζουν έναν μεγάλο σταυρό που φωταγωγεί ολόκληρο το λιμάνι παρουσιάζοντας μία φαντασμαγορική εικόνα μοναδικής ομορφιάς.

Το συγκεκριμένο έθιμο έχει παράδοση πολλών χρόνων, η οποία θέλει να συνδυάσει τη θρησκευτική μυσταγωγία με την ηρωική προσπάθεια του μπουρλοτιέρη Ανεμογιάννη να πυρπολήσει τη τουρκική ναυαρχίδα στο χώρο αυτό.



Πιο αναλυτικά, το έθιμο του λάκκου αναβιώνει μετά την Ανάσταση, όπου ένας από όλους τους κατοίκους, κάνοντας το σταυρό του, βάζει φωτιά στο σωρό από ξύλο με τη λαμπάδα της Αναστάσεως και με ραντίσματα νερού και συχνό χτύπημα με ένα μακρύ ξύλο, η θράκα είναι πλέον έτοιμη για να ψηθούν τα αρνιά. Το έθιμο αυτό το κάνουν πολλές οικογένειες στη Λιβαδιά με αποτέλεσμα η πόλη να τυλίγεται σε σύννεφα καπνού.

Το γύρισμα των αρνιών και το γλέντι διαρκεί μέχρι το απόγευμα, το οποίο συμπληρώνεται με τη συμμετοχή παραδοσιακών χορευτικών συγκροτημάτων και με πολλά πυροτεχνήματα.

ΑΙΤΩΛΙΚΟ: Την Μ. Παρασκευή πολλοί προσκυνητές επισκέπτονται το ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου βρίσκεται ο Επιτάφιος, ένα ιστορικό κειμήλιο του 13ου-14ου αιώνα.



Από το πρωί του Μ. Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της πόλης αναβιώνουν πολλά από τα έθιμα των κατοίκων μέχρι αργά το βράδυ της Αναστάσεως που είναι και το αποκορύφωμα της ημέρας.

Την Κυριακή του Πάσχα κάθε γειτονιά, είναι μία μεγάλη υπαίθρια ψησταριά, όπου ο χορός και το τραγούδι έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ προσφέρονται κρασί και παραδοσιακοί μεζέδες δωρεάν.

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: Στη Ναύπακτο το βράδυ της Μ. Παρασκευής πλήθος κόσμου, ντόπιοι και επισκέπτες, συνοδεύει την περιφορά του Επιταφίου, σχηματίζοντας πομπές, οι οποίες διέρχονται από το λιμάνι, όπου είναι αναμμένες δάδες και ειδικά τοποθετημένες στις τάπες του Κάστρου.



Μάλιστα, στο μέσο της εισόδου του λιμανιού οι δάδες σχηματίζουν έναν μεγάλο σταυρό που φωταγωγεί ολόκληρο το λιμάνι παρουσιάζοντας μία φαντασμαγορική εικόνα μοναδικής ομορφιάς.

Το συγκεκριμένο έθιμο έχει παράδοση πολλών χρόνων, η οποία θέλει να συνδυάσει τη θρησκευτική μυσταγωγία με την ηρωική προσπάθεια του μπουρλοτιέρη Ανεμογιάννη να πυρπολήσει τη τουρκική ναυαρχίδα στο χώρο αυτό.

ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ

Tα έθιμα του Πάσχα στην Ελλάδα είναι διαφορετικά από τόπο σε τόπο και αξίζει ξεχωριστή μνεία σε κάθε πόλη και νομό του κράτους, καθώς από το πιο μικρό χωριό έως τη μεγαλύτερη κωμόπολη οι λαογραφικές εκδηλώσεις συνθέτουν το πλουσιότερο μωσαϊκό του ελληνικού πολιτισμού για τη μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης.




Μακεδονία και Θράκη



ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Στην κοινότητα Λιμεναρίων της Θάσου, αναβιώνεται ένα πανάρχαιο έθιμο με όνομα " Για βρέξ' Απρίλη μ' που γιορτάζεται την Τρίτη ημέρα του Πάσχα και μάλιστα σε αυτό το έθιμο παρευρίσκονται συγκροτήματα απ' όλη την Ελλάδα, όπου χορεύουν διάφορους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς.



Το έθιμο "Του Μαύρου Νιου τ' αλώνι", το συναντάμε στην Ιερισσό της Χαλκιδικής την τρίτη ημέρα του Πάσχα, στην ομώνυμη τοποθεσία πάνω στους λόφους.



Μετά την επιμνημόσυνη δέηση και την εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας, οι γεροντότεροι αρχίζουν τον χορό, ενώ σιγά-σιγά συμμετέχουν όλοι οι κάτοικοι με αποτέλεσμα πολλές φορές ο χορός αυτός να έχει μήκος τετρακόσια μέτρα.



Συγκεκριμένα, τραγουδούν και χορεύουν όλα τα Πασχαλινά τραγούδια και τελειώνουν με τον "Καγκελευτό" χορό, που είναι η αναπαράσταση της σφαγής 400 Ιερισσιωτών από τους Τούρκους, κατά την επανάσταση του 1821.







Ο χορός περνά κάτω από δάφνινη αψίδα όπου υπάρχουν όπου υπάρχουν δύο παλικάρια με υψωμένα σπαθιά και μόλις φτάσει περίπου στη μέση του τραγουδιού διπλώνεται στα δύο με τους χορευτές να περνούν ο ένας απέναντι από τον άλλο για τον τελευταίο χαιρετισμό.



Ακόμη, κατά τη διάρκεια της γιορτής μοιράζονται σε όλους τους παρευρισκομένους καφές που βράζει σε μεγάλο καζάνι, ο λεγόμενος "ζωγραφίτικος", τσουρέκια και αυγά. Ο ίδιος χορός, τέλος, επαναλαμβάνεται το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του χωριού.


Επίσης, από το μοναστήρι του Ξηροπόταμου του Αγίου Όρους, όπου φυλάσσεται ο Τίμιος Σταυρός, μεταφέρεται στο χωριό Πετροκέρασα που απέχει 52 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη. Το χωριό έχει το "ιερό δικαίωμα" μοναδικό στον κόσμο, να φιλοξενεί τον Τίμιο Σταυρό από την Κυριακή των Βαΐων μέχρι την Μ. Δευτέρα το πρωί. Αυτό γίνεται σε ανάμνηση της σωτηρίας του χωριού από αφανισμό, εξαιτίας θανατηφόρου ασθένειας (πανώλης), στα μέσα του 18ου αιώνα.

Στο Λιτόχωρο τη Μ. Πέμπτη, το βράδυ, στολίζονται οι επιτάφιοι που φτιάχνονται από ανύπαντρες κοπέλες, που όλη την Σαρακοστή φτιάχνουν λουλούδια από ύφασμα. Το βράδυ της Μ. Παρασκευής γίνεται στο παζάρι η συνάντηση των Επιταφίων που συνοδεύονται από χορωδίες Λιτοχωριτών, δημιουργώντας έτσι ένα εκπληκτικό θέαμα.

ΘΡΑΚΗ
Στις Μέτρες της Θράκης, τη Μεγάλη Πέμπτη συνηθίζεται τα παιδιά να φτιάχνουν το ομοίωμα του Ιούδα, το οποίο περιφέρουν στα σπίτια, ζητώντας κλαδιά για να τον κάψουν την επομένη στον Επιτάφιο.

Πιο αναλυτικά, τη Μεγάλη Παρασκευή η πομπή του Επιταφίου φτάνει στο τέλος της έξω από ένα παρεκκλήσι, όπου εκεί βρίσκεται έτοιμη η φωτιά για να καεί ο Ιούδας.




Μόλις ο ιερέας ξεκινήσει να διαβάζει το σχετικό Ευαγγέλιο, ανάβουν τη φωτιά και ρίχνουν μέσα της το ομοίωμα, ενώ μόλις ολοκληρωθεί η καύση οι κάτοικοι συνηθίζουν να παίρνουν μια χούφτα από τη συγκεκριμένη στάχτη την οποία ρίχνουν στα μνήματα.



ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΣΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ

ΚΕΡΚΥΡΑ: Το Πάσχα στο νησί των Φαιάκων είναι από τα πιο γνωστά της Ελλάδας και αποτελεί έναν από τους πρώτους προορισμούς του εγχώριου τουρισμού.




Πιο αναλυτικά, τη Μ. Παρασκευή στις 4μ.μ. ξεκινά από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στο Παλαιό Φρούριο, ο Επιβλητικός Επιτάφιος. Μέχρι της 9.30 το βράδυ, κάθε εκκλησία βγάζει στο κέντρο της πόλης το δικό της Επιτάφιο με απαραίτητα τη συνοδεία μπάντας της κάθε ενορίας, τις χορωδίες και τους πιστούς.









Τελευταίος όλων βγαίνει ο μεγαλοπρεπέστατος Επιτάφιος της Μητρόπολης, ενώ στις 9 το πρωί γίνεται η περιφορά του Επιταφίου της Εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνα, προστάτη των Κερκυραίων. Επειδή το 1574 οι Βενετσιάνοι απαγόρευσαν στους ορθοδόξους την περιφορά του τη Μ. Παρασκευή, από τότε οι Κερκυραίοι πραγματοποιούν την περιφορά μαζί με το Σεπτό Σκήνωμα του Αγίου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ειδικά για εκείνη την ημέρα το χρώμα στα φαναράκια που κοσμούν την πλατεία Λιστόν, γίνεται μοβ ως ένδειξη πένθους.



Πρόκειται για την πιο παλιά και την πιο κατανυκτική Λιτανεία που πραγματοποιείται σε ανάμνηση του θαύματος του Αγίου, που έσωσε τον κερκυραϊκό λαό από την σιτοδεία. Στην εν λόγω περιφορά εμπρός πηγαίνει ο Άγιος που έχει θέση χοροστατούντος Επισκόπου και ακολουθεί ο Επιτάφιος. Μετά το τέλος της λιτανείας, ο Άγιος θα παραμείνει στη θύρα του, μέχρι την Τρίτη του Πάσχα ανοιχτός στους πιστούς για προσκύνημα.



Το έθιμο, όμως, που ξεχωρίζει στην Κέρκυρα είναι εκείνο των Μπότηδων το πρωί του Μ. Σαββάτου, στις 11 το πρωί και αποτελεί την πρώτη Ανάσταση.



Συγκεκριμένα, όταν τελειώνει η ακολουθία στη Μητρόπολη, χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών και από τα παράθυρα των σπιτιών πέφτουν κατά χιλιάδες, πήλινα δοχεία (μπότηδες) στους δρόμους, με μεγάλο κρότο. Τις ρίζες αυτού του εθίμου συναντάμε στο χωρίον του Ευαγγελίου 'Συ δε Κύριε Ανάστησόν με ίνα συντρίψω αυτούς ως σκεύη κεραμέως". Ένα άλλο επίσης Κορφιάτικο Πασχαλινό έθιμο που αναβιώνει είναι το "Μαστέλο" (βαρέλι). Πιο αναλυτικά, στην "Pinia" και κάτω από την Μεταλλική Κουκουνάρα που κρέμεται ασάλευτη ακόμα στη διασταύρωση των οδών Νικηφόρου Θεοτόκη και Φιλαρμονικής, μαζεύονται οι Φακίνοι, οι αχθοφόροι της πόλης, οι Πινιαδώροι, οι οποίοι τοποθετούσαν στη μέση του πεζοδρομίου ένα ξύλινο βαρέλι.









Το βαρέλι αυτό το στόλιζαν με μυρτιές και βέρντε, του έβαζαν νερό και αυτοί σκορπισμένοι στο γύρο χώρο, παρακαλούσαν τους περαστικούς, που αυτή την ώρα ήταν πάρα πολλοί, να ρίξουν νομίσματα για ευχές στο νερό. Όταν πλησίαζε η ώρα της πρώτης Ανάστασης, οι Πηνιαδώροι σκορπισμένοι στην περιοχή της Πιάτσας κυνηγούσαν να βρουν κάποιον να τον ρίξουν στο βαρέλι.



Αυτός μουσκίδι έβρεχε τον κόσμο γύρω του, ενώ περνούσαν οι μπάντες, παίζοντας το αλέγκρο μαρς "Μη φοβάστε Γραίκοί". Στο τέλος έβγαινε ο βρεγμένος με γέλια και χαρές και έπαιρνε τα χρήματα που είχε το βαρέλι. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει ακόμη και σήμερα, παράλληλα με το έθιμο των Μπότηδων.



Επιπλέον, το βράδυ του Μ. Σαββάτου γίνεται η Ανάσταση στην Άνω Πλατεία, χαρίζοντας ένα φαντασμαγορικό και μοναδικό θέαμα. Όλα τα παράθυρα των γύρω σπιτιών είναι ανοιχτά και με αναμμένα κεράκια. Έτσι, τα παράθυρα των μεγάλων εξαορόφων σπιτιών, μαζί με το καταπληκτικό θέμα των χιλιάδων κεριών και των πιστών που παρακολουθούν την τελετή της Ανάστασης στη μεγαλύτερη πλατεία της Ελλάδας και των Βαλκανίων, συνθέτουν μία μεγαλειώδη εικόνα.



Η Αναστάσιμος Ακολουθία συνεχίζεται στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής (Πλατύ Καντούνι). Τέλος, την Κυριακή του Πάσχα, από τις 7 το πρωί κάθε εκκλησία, όπως συμβαίνει και με τους Επιταφίους, βγάζει την Ανάσταση με φιλαρμονικές, σχολεία, προσκόπους και χορωδίες.












Ζάκυνθος: Η κατανυκτική ατμόσφαιρα και οι ιδιαιτερότητες του "Ζακυνθινού Πάσχα" με τα ιδιόμορφα "αντέτια" του (έθιμα) το καθιστούν ιδιαιτέρως ξεχωριστό. Το μεσημέρι της Μ. Παρασκευής πλήθος πιστών συμμετέχει στην περιφορά του Εσταυρωμένου που διασχίζει όλη την πόλη.

















Στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου των Ξένων η περιφορά του Επιταφίου, σύμφωνα με παμπάλαιο τοπικό έθιμο, γίνεται τις πρώτες πρωινές ώρες του Μ. Σαββάτου ενώ με την ανατολή του ηλίου ο Δεσπότης σηκώνει την Ανάσταση. Στη συνέχεια με το πρώτο χτύπημα της καμπάνας αφήνει ελεύθερα άσπρα περιστέρια, ενώ από το καμπαναριό πετάνε στο δρόμο πήλινα δοχεία, όπως και όλοι οι κάτοικοι του νησιού από τα παράθυρά τους.



Λευκάδα: Το βράδυ της Μ. Παρασκευής γίνεται στον κεντρικό δρόμο της πόλης, με κατάληξη την παραδοσιακή, ενετικού στυλ, κεντρική πλατεία, η περιφορά των επιταφίων των ενοριών, συνοδεία Φιλαρμονικής. Το Μ. Σάββατο το πρωί, η Φιλαρμονική παίζει στους δρόμους της πόλης χαρούμενους σκοπούς, ενώ οι νοικοκυρές πετούν και σπάζουν έξω από τα σπίτια τους διάφορα πήλινα αγγεία (το κομμάτι).



Συναγερμός για Επιταφίους με …γιαουρτώματα!

Σε κόκκινο συναγερμό η Αστυνομία το Πάσχα, καθώς οι αρμόδιοι αξιωματικοί φοβούνται επιθέσεις και γιαουρτώματα σε πολιτικούς που θα πάνε στις εκκλησίες για τον Επιτάφιο και τη Ανάσταση!

Ολόκληρο σχέδιο έχουν στήσει οι  αρχές τόσο σε Αθήνα, όσο και σε μεγάλες πόλεις της επαρχίας  για να αντιμετωπίσουν πιθανές αποδοκιμασίες και επιθέσεις πολιτών σε βάρος πολιτικών προσώπων.

Κάτι  ανάλογο είχε γίνει για στον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου, καθώς υπήρξαν έντονες αντιδράσεις σε σχολικές παρελάσεις τόσο την πρωτεύουσα, όσο και στην επαρχία.

Έτσι, τα κρούσματα που σημειώνονται το τελευταίο διάστημα με αποκορύφωμα  το «θερμό» επεισόδιο της Κερατέας με πρωταγωνιστή τον αντιπρόεδρο  της κυβέρνησης κ. Θόδωρο Πάγκαλο, έχουν  θορυβήσει τους επιτελείς της  ΕΛ.ΑΣ. που έχουν στήσει επιχειρησιακό  πλάνο σε περιοχές που έχουν προγραμματίσει να επισκεφθούν ή εκδηλώσεις που ενδέχεται να παραστούν πολιτικοί έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια.

«Έχουν  δοθεί σαφείς εντολές σε συγκεκριμένα Τμήματα να οργανώσουν επιχειρησιακά  πλάνα. Δεν πρέπει να υπάρξουν σκηνές ανάλογες της Κερατέας όπου διμοιρίες των ΜΑΤ φύλαγαν τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης σε ταβέρνα που είχε πάει να φάει σουβλάκια» τονίζει  μάχιμος αξιωματικός και προσθέτει «Για τον λόγο αυτό έχουν ανακληθεί ακόμη και  άδειες αστυνομικών που υπηρετούν σε υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. ή Αστυνομικά Τμήματα περιοχών που θα πραγματοποιηθούν θρησκευτικές εκδηλώσεις».

Πηγή  τονίζει στο protothema.gr πως ιδιαίτερα σε Μητροπόλεις, αλλά και μεγάλες εκκλησίες τα μέτρα θα είναι διακριτικά, αλλά υπαρκτά.

«Οι πληροφορίες που έχουμε είναι πως τελικά ελάχιστοι πολιτικοί θα παραβρεθούν σε εκδηλώσεις. Ωστόσο η Αστυνομία πρέπει να είναι σε ετοιμότητα και να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα», λέει πηγή του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και προσθέτει ότι «Στην μητρόπολη Αθηνών για παράδειγμα θα υπάρχουν σε κοντινή απόσταση ακόμη και διμοιρίες των ΜΑΤ».

Αμόκ με τρεις απόπειρες κλοπής σε 15 λεπτά!

Η χρήση ναρκωτικών προκάλεσε…  αμόκ σε έναν νεαρό από την Τυνησία, που αναστάτωσε μια γειτονιά στην Πάτρα όταν άρχισε να επιτίθεται σε ανθρώπους με οχήματα με σκοπό να κλέψει! Οι απόπειρές του ήταν όλες αποτυχημένες, αλλά η τρίτη ήταν και… φαρμακερή αφού συνελήφθη.

 Αρχικά, ο εκτός εαυτού μετανάστης επιτέθηκε σε έναν οδηγό μοτοσικλέτας την στιγμή που βρισκόταν εν κινήσει και προσπάθησε να τον ρίξει κάτω για να κλέψει τη μηχανή του! Όμως, ο μοτοσικλετιστής αντιμετώπισε με ψυχραιμία την επίθεση και πήρε με τις… κλωτσιές τον επίδοξο κλέφτη, που αναγκάστηκε να τραπεί σε φυγή. Ωστόσο, εκείνος δεν εγκατέλειψε τις προσπάθειές του.

Σε μικρή απόσταση επιχείρησε να αρπάξει την τσάντα μιας γυναίκας μέσα από το αυτοκίνητό της, αλλά κι εκείνη προέβαλε αντίσταση και ανάγκασε τον Τυνήσιο να φύγει τρέχοντας άπρακτος! Και ενώ η Αστυνομία είχε ειδοποιηθεί και τον αναζητούσε παντού, εκείνος προσπάθησε να διαρρήξει ένα αυτοκίνητο! Οι περίοικοι που τον είδαν, καθώς δεν έπαιρνε και κάποια ιδιαίτερη προφύλαξη, ειδοποίησαν τους αστυνομικούς που έφτασαν γρήγορα και τον έπιασαν πριν ολοκληρώσει το «έργο» του. Στο τμήμα όπου οδηγήθηκε, διαπιστώθηκε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια ναρκωτικών και όταν συνήλθε είχε γίνει… αρνάκι!

ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ''ΑΝΑΔΙΑΡΘΩΣΗ''

Η κουβέντα είναι «άτυπη», ωστόσο οι παρασκηνιακές συνεννοήσεις για την αντιµετώπιση του προβλήµατος του ελληνικού χρέους φαίνεται να έχουν αρχίσει εδώ και µερικούς µήνες. Η ελληνική κυβέρνηση έχει δουλέψει εγκαίρως τα νούµερα και βλέπει ότι το δεύτερο τρίµηνο του 2012 θα µας λείψουν 25 - 30 δισ. για κάλυψη...


δανειακών υποχρεώσεων.

Σύμφωνα με τα «Νέα», καθώς η εικόνα στην Ευρώπη δεν βελτιώνεται, µε αποτέλεσµα τα σπρεντ να µην πέφτουν για να δανειστούµε από την αγορά, και ο Ευρωπαϊκός Βορράς δεν θέλει να βάλει ξανά το χέρι στην τσέπη, δεν υπάρχει άλλη επιλογή από µια λύση του προβλήµατος του ελληνικού χρέους µε τρόπο «φιλικό προς την αγορά».

∆ηλαδή µε εθελοντική συµµετοχή όσων έχουν ελληνικά οµόλογα σε ένα πακέτο αλλαγής των όρων αποπληρωµής τους. Τις επαφές φαίνεται ότι κάνουν, σε πολιτικό επίπεδο, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και, σε τεχνικό επίπεδο, µια ολόκληρη οµάδα, ενώ εικόνα έχει και ο Λουκάς Παπαδήµος.

Όλα αυτά είναι, βεβαίως, σε γνώση του Πρωθυπουργού, καθώς αποτελεί συνείδηση στην Αθήνα ότι το να κοπεί ο γόρδιος δεσµός του χρέους συνιστά εθνική επιταγή. Τι λένε οι ξένοι; Οι Γερµανοί θα ήθελαν λύση για το ελληνικό χρέος «χθες». Οι Αµερικανοί είναι επιφυλακτικοί, φοβούµενοι τις επιπτώσεις στη διεθνή οικονοµία, αλλά όχι αρνητικοί αν η προσέγγιση στο πρόβληµα γίνει σωστά. Το ∆ΝΤ παρακολουθεί την κουβέντα, αλλά είναι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα που φέρνει τη µεγαλύτερη αντίσταση, καθώς διαβλέπει ένα πιθανό ντόµινο στις χώρες του Νότου.

Πώς θα αντιµετωπισθεί το ελληνικό χρέος; Κανείς δεν θεωρεί ως λύση ένα «κούρεµα» των οµολόγων κατά 30%, αφού, σύµφωνα µε την ανάλυση των αριθµών, δεν βοηθάει πραγµατικά την Ελλάδα, ενώ τραυµατίζει την εµπιστοσύνη των αγορών.

Προκρίνεται, αντιθέτως, ως πρακτική και βιώσιµη λύση η επιµήκυνση των οµολόγων – δηλαδή η αποπληρωµή τους σε απώτερο χρόνο. Πότε µπορούν να γίνουν όλα αυτά;

Ούτε πριν από τον Ιούνιο όταν θα οριστικοποιηθεί το πακέτο βοήθειας προς την Πορτογαλία, ούτε πριν από τον Σεπτέµβριο όταν λήγει η θητεία του Ζαν-Κλοντ Τρισέ στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σίγουρα όµως πριν από το 2012, το οποίο φαίνεται ότι θα είναι το έτος που θα πειραχτεί το κοντέρ του ελληνικού χρέους.

Όλα αυτά, ενώ η Ελλάδα προσέρχεται στον στίβο της αναδιάρθρωσης µε ένα σηµαντικό νοµικό πλεονέκτηµα. Σε ποσοστό 90% τα ελληνικά οµόλογα είναι σε ευρώ και διέπονται από το Ελληνικό ∆ίκαιο. Αρα η αναδιάρθρωση θα µπορούσε να γίνει διά νόµου. Απλώς δεν µπορεί να γίνει µε το στανιό.







EΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ:ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ

Επεισοδιακή η νύχτα στην Πάτρα. Ομάδα κουκουλοφόρων έσπασε τζαμαρία ξενοδοχείου, επιτέθηκε σε ΑΤΜ και προκάλεσε φθορές σε διάφορα σημεία της πόλης. Στο μεταξύ, σημειώθηκε και μπαράζ διαρρήξεων σε σταθμευμένα αυτοκίνητα, τόσο στο κέντρο της Πάτρας, όσο και στην περιοχή του φάρου...



26 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΡΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΔΑΠ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Φοιτητικές  εκλογές 2011... Η κατάσταση  στην  παιδεία  πραγματικά καζάνι  που βράζει....
Οι φοιτητές?
Πρώτη  εδώ και  26  χρόνια  στις  φοιτητικές  εκλογές  έρχεται η   παράταξη  της  ΔΑΠ - ΝΔΦΚ.
Γρανάζι  του  κομματικού  μηχανισμού  της  ΝΔ  και  κομματικό φυτώριο  της  ΟΝΝΕΔ τα  τελευταία  26 χρόνια  λάμπει  με  την  απολιτίκ  στάση  της  στα  δημόσια  ΑΕΙ και  ΤΕΙ  της  χώρας.
Οι  δράσεις  της   κυμαίνονται  στα  επίπεδα   του  κεράσματος   της  <<βοήθειας >>  του  clubbing  και του  φανατισμού...
Δεν  είναι λίγα τα  κατα  καιρούς  φαινόμενα  βίας  και  της  επέμβασης  για  λογαριασμό της  εξωπανεπιστημιακών  παραγόντων...
Σημαντικότερο όλων  είναι η  στάση   της   στα  όργανα  της  πρυτανείας  όπου  λάμπουν δια  της  απουσίας  τους  ή  απλά  προωθούν  με    κατευθυνόμενες  από  τον  κομμματικό  τους  φορέα προτάσεις...
Όλα  αυτά  τελειώνουν  σιγά σιγά....
Θα  συνεχίσω  με  φωτογραφικό  υλικό  το  οποίο  αποδεικνύει  τα  προαναφερθέντα  ...

[dapndfk1.JPG]
Εικόνα  νο.1  ΤΑΚΤΙΚΕΣ  ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ  ΤΗΣ  ΔΑΠ   ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ  ΤΟΥ  ΚΑΛΟΥ  ΔΑΠΙΤΗ  2008!




ΣΚΑΝΔΑΛΟ νο2
ΟΜΟΛΟΓΙΑ  ΔΑΠΙΤΗ  ΓΙΑ  ΤΙΣ  ΤΑΚΤΙΚΕΣ  ΒΟΗΘΕΙΑΣ  ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ
Η  ΔΑΠ
«Είμαι ΔΑΠ, σπουδάζω στη Νομική και ταυτόχρονα υπηρετώ τη θητεία στο σπίτι μου. Μ... που είστε»!

Απίστευτη ομολογία-πρόκληση ΔΑΠίτη μέσω της «Διαδικτυακής Κοινότητας Φοιτητών Νομικής». Υπόσχεται ρουσφέτια στον στρατό με στόχο να αλιεύσει ψήφους υπέρ της ΔΑΠ, εν όψει των φοιτητικών εκλογών στις 13 Μαϊου!

Ο σμηνίτης ΡΘ εμφανίζεται ως ΟΝΝΕΔίτης στη Διαδικτυακή Κοινότητα Φοιτητών της Νομικής, την 1η Απριλίου του 2009 στη 1.21 το μεσημέρι, γράφοντας: «Είμαι αποσπασμένος στο Πεντάγωνο, αλλά δεν πατάω ποτέ εκεί γιατί έχω τα μέσα και υπηρετώ τη θητεία μου εικονικά. Ερχομαι κανονικά στη Νομική. Μ... που είστε. Δεν μπορείτε να μου κάνετε τίποτα !!!! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!».

Στις 3 Απριλίου ο σμηνίτης ΡΘ επανέρχεται με νέα προκλητική δήλωσή του. Απευθυνόμενος στους συμφοιτητές του, γράφει με περίσσιο θράσος: «Εσείς είστε μ... που είστε ΔΑΠ! Εγώ είμαι ΔΑΠ και ΝΔ. Φυσικά και έχω αυτά τα πλεονεκτήματα!! Το Πεντάγωνο είναι μαζί μου! Το ξέρουν (προφανώς ότι είναι ΟΝΝΕΔίτης). Ο αξιωματικός υπηρεσίας είναι φίλος μου. Με ειδοποιεί πότε να μπαίνω αν είναι να έρθει κανένας αστεράκιας!».

Η ομολογία του ΔΑΠίτη σμηνίτη εξοργίζει τον συμφοιτητή του Δ.Μ., ο οποίος γράφει στον ίδιο διαδικτυακό χώρο: «Αυτά κάνει η επάρατη Δεξιά. Μαύρο στη ΝΔ και τη ΔΑΠ».

Ο ΔΑΠίτης σμηνίτης επανέρχεται την επομένη και δημοσιοποιεί το προσωπικό του e-mail, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί μαζί του «όποιος θέλει ρουσφέτι στον στρατό»!!!!

Ενας άλλος φοιτητής τον ρωτάει σε ποιο έτος είναι και εκείνος απαντάει στο 3ο! Ωστόσο, σπεύδει να τον ρωτήσει εάν εκείνος ψηφίζει ΔΑΠ! Ταυτόχρονα του δίνει και δεύτερο e-mail για να επικοινωνούν. «Περιμένω -του γράφει- να τα λέμε για τον στρατό! Χαχαχα!!!!».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Ε», το συγκεκριμένο πρόσωπο είναι υπαρκτό! Πρόκειται για γιο αεροπόρου που εμφανίζεται στις καταστάσεις του Πενταγώνου να εκτίει κανονικά τη θητεία του!!!

Το πρωτοφανές αυτό περιστατικό έρχεται να προστεθεί στις τελευταίες αποκαλύψεις για τη λίστα των 216 στρατευσίμων που είναι χρεωμένοι στο επιτελείο του υπουργού Αμυνας, αλλά στην πραγματικότητα... υπηρετούν στα σπίτια τους.

Σύμφωνα με στοιχεία του «Ε», άτυπα έχει καταργηθεί η εξάμηνη υποχρεωτική υπηρεσία στην παραμεθόριο και οι ημέτεροι τοποθετούνται κατευθείαν από το Κέντρο Εκπαίδευσης στο Πεντάγωνο!! Το «παράθυρο» διαφυγής από την παραμεθόριο άνοιξε διάπλατα τον τελευταίο μήνα μετά την κατάργηση των μετατάξεων!

Είναι προφανές ότι εν όψει εκλογών ολοένα και περισσότερα «γαλάζια» παιδιά θα απολαμβάνουν το... προνόμιο να εκτελούν χρέη... σκοπού στα κρεβάτια τους.



ΕΙΚΟΝΑ  νο3
ΠΑΡΤΥ  ΤΗΣ  ΔΑΠ  ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ  ΓΙΑ ΤΗΝ ... ΠΡΟΩΘΗΣΗ  ΤΩΝ  ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ
Έκανε πίσω η ΔΑΠ Χανίων για το ρόζ πάρτι (ΒΙΝΤΕΟ)




ΕΙΚΟΝΑ νο3


ΑΝΑΔΡΗ  ΕΠΙΘΕΣΗ  ΜΠΡΑΒΩΝ  ΤΗΣ  ΔΑΠ  ΣΤΟ ΠΑΠΕΙ




troktiko   brekkos 3 Ας χειροκροτήσουμε την ΔΑΠ ΝΔΦΚ για την υποκρισία




ΕΙΚΟΝΑ νο 4




Εντολή  της  ΟΝΝΕΔ  για  φακέλωμα  των  υποψηφίων  της  ΔΑΠ ΝΔΦΚ  ιδού  η  ανεξάρτητη  παράταξη



26 ΧΡΟΝΙΑ  <<ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ>>  ΦΤΑΝΕΙ  ΠΙΑ!

ΥΓ1:  ΑΝ  ΘΕΛΕΤΕ  ΝΑ  ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ  ΓΑΙ ΤΗΝ  ΦΕΤΙΝΗ  ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ  ΤΗΣ  ΔΑΠ -  ΝΔΦΚ  ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ  ΤΟ  parapolitika.gr  ΤΟ  ΟΠΟΙΟ  ΕΚΘΙΑΖΕΙ  ΤΙΣ  ΔΡΑΣΕΙΣ  ΤΗΣ  ΔΑΠ  ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ  ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ  ΕΚΛΟΓΕΣ   ...  ΘΑ  ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ  ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΕ   ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΑ ΔΑΠ 2011


ΥΓ2:  ΜΟΝΟΣ  ΤΡΟΠΟΣ  ΑΛΛΑΓΗΣ  ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΕΤΟΧΗ  ΣΤΙΣ  ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ  ΚΑΙ  
ΟΧΙ Η ΑΠΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΚΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΠ



Ο  ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ


Γ.ΜΑΝΤΖΑΒΑΣ

mantzavas_junior@hotmail.com