ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΣΙΣΕ ΣΤΗ ΛΑΤΣΙΟ

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα στους οπαδούς της Λάτσιο έστειλε μέσω του twitter ο Τζιμπρίλ Σισέ. Ο Γάλλος επιθετικός βρίσκεται στο Λονδίνο προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο με την ΚΠΡ και με το μήνυμά του ευχαρίστησε τους "Λατσιάλι" τονίζοντας ότι έδινε πάντα το 100%.

"Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς της Λάτσιο, όλα τα άτομα που αυτούς τους μήνες είχα την ευκαιρία να γνωρίσω, για την αγάπη και την υποστήριξή τους. Με δυσαρεστεί εάν σε αυτούς τους μήνες διέψευσα τις προσδοκίες μερικών εξ αυτών αλλά θέλω να τους πω ότι πάντα προσπαθούσα. Έδινα το 100% του εαυτού μου και σε όλους αυτούς στέλνω έναν χαιρετισμό γεμάτο ευγνωμοσύνη. Τζιμπρίλ".


Δεν πρόλαβε να ανακοινωθεί από τη νέα του ομάδα ο Τζιμπρίλ Σισέ και ήδη οι άνθρωποι της ΚΠΡ του ετοίμασαν ειδικό video με την παρουσίασή του και τις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής.

«Έχω αφήσει μισοτελειωμένη δουλειά εδώ στην Αγγλία», ήταν τα πρώτα λόγια του πρώην άσου του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνέχισε: «Το πλάνο στην ομάδα είναι πολύ εντυπωσιακό. Μίλησα με τον προπονητή και μου είπε ότι έχει μεγάλους στόχους… Αυτό ήταν που ήθελα να ακούσω. Το αγγλικό είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο, το πρωτάθλημα που μου ταιριάζει περισσότερο από κάθε άλλο. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν από την διοίκηση. Θα δίνω πάντα το 100 τοις 100».