ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ Α' ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΠΑΔΟΓΓΟΝΑ


Αγαπητοί φίλοι,
Ονομάζομαι Διονύσης Παπαδόγγονας. Ζω και εργάζομαι στο κέντρο της Αθήνας, είμαι πολιτικός επιστήμονας και είμαι Υποψήφιος βουλευτής στην Α’ Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία στις Εθνικές εκλογές της 6ης Μαΐου.

Θέλω να μιλάω ξεκάθαρα, συμμερίζομαι την κρισιμότητα της κατάστασης και τα τόσα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί στον τόπο μας και ταλαιπωρούν το λαό μας. Πιστεύω στους δημοκρατικούς θεσμούς της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας και το Σύνταγμα της χώρας μας. Ανήκω ιδεολογικά στην Δημοκρατική και Πατριωτική Δεξιά.

Η πολυπολιτισμικότητα, η πολυθρησκευτικότητα, η πολυπαγκοσμιοποίηση και το: μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δίνετε’’ βλάπτουν σοβαρά την υγεία της χώρας.

Αναλυτικά στην ιστοσελίδα μου www.dpapadogonas.gr μπορείτε να διαβάσετε τις θέσεις μου σχετικά με:
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο email  dpapadogonas@gmail.com

Επίσης, στο facebook https://www.facebook.com/dpapadogonas και στο twitter https://twitter.com/#!/dpapadogonas

Φιλικά
Διονύσης Παπαδόγγονας 
Υποψήφιος βουλευτής στην Α’ Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία

1 σχόλια:

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!
ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ?