ΔΑΠ-ΝΔΦΚ:Η λογική "κάθε πόλη και ΤΕΙ, κάθε Νομός και Πανεπιστήμιο" που έχει εγκαθιδρύσει το ΠΑΣΟΚ από την περίοδο Αρσένη πρέπει να διαγραφεί οριστικά.

Κοινή ανακοίνωση ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ – ΤΕΙ


Tο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Δια Βίου Μάθησης ανακοίνωσε μέσα σε ένα σχεδόν πανηγυρικό κλίμα τις βάσεις εισαγωγής των πανελληνίων εξετάσεων για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας. Tα ποιοτικά στοιχεία όμως κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι για το επίπεδο της παρεχόμενης γνώσεις στα σχολεία.



Ειδικότερα, σε 8 Πανεπιστημιακές σχολές και 56 Τμήματα ΤΕΙ εισάγονται υποψήφιοι με βαθμό πρόσβασης χαμηλότερο του “6”, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως εισάγονται υποψήφιοι σε Τμήματα των ΤΕΙ με βαθμό πρόσβασης μικρότερο της μονάδας. Άραγε έχει αναλογιστεί η ηγεσία του Υπουργείου πως όλα αυτά τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Σχολών τους ή απλά μεταθέτει το πρόβλημα στην ακαδημαϊκή κοινότητα, η οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει την επόμενη γενιά άνεργων πτυχιούχων; Η προφανής απάντηση είναι όχι και δυστυχώς για ακόμη μία φορά νέοι άνθρωποι στη χώρα πέφτουν θύματα της ρουσφετολογικής εκπαιδευτικής πολιτικής που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας. Πρόκειται για ένα άνευ προηγουμένου εμπόριο ελπίδας που κοστίζει ακριβά στις τσέπες των γονέων και οδηγεί σε αδιέξοδα τους νέους φοιτητές μέσα από ξεπερασμένα γνωστικά αντικείμενα.

Η Κυβέρνηση και η κα. Διαμαντοπούλου φάνηκε όμως ακόμη και χτες αμετανόητη και χωρίς καμία αυτοκριτική διάθεση. Η Υπουργός με δηλώσεις της συνεχίζει να θεωρεί πως η αφαίρεση της βάσης του δέκα (10) ήταν επιτυχής απόφαση, απαξιώνοντας και το τελευταίο μέτρο που εξασφάλιζε την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε υποψηφίους με ένα αξιοπρεπές υπόβαθρο γνώσεων.

Από σήμερα σε όλους μας είναι ξεκάθαρο. Η Εθνική Παιδεία είναι σε παρακμή και το μόνο άγχος της Κυβέρνησης είναι να γεμίσουν με κάθε τρόπο οι ξενοίκιαστες γκαρσονιέρες των επαρχιακών πόλεων. Όμως η ελληνική δημόσια εκπαίδευση δεν μπορεί να αντέξει άλλο αυτό το απίστευτο παραμάγαζο που έχει στηθεί, εκμεταλλευόμενο τη δίψα της κοινωνίας για μάθηση.