Ανακοινώθηκε το Cloud Office από την Oracle

Με στόχο να ανταγωνιστεί στον παραγωγικό χώρο του cloud computing την Google και την Microsoft, η Oracle ανακοίνωσε το «Oracle Cloud Office» το οποίο δίνει τα δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να επεξεργάζονται έγγραφα μέσα από τον browser τους χωρίς την ανάγκη ύπαρξης εγκατεστημένης σουίτας γραφείου.
Το Oracle Cloud Office 1.0 χρησιμοποιεί τεχνολογίες του web 2.0 και έχει συμβατότητα με έγγραφα του Open Office αλλά και του Microsoft Office. Τα αρχεία που δημιουργούνται μέσω της online υπηρεσίας χρησιμοποιούν την κατάληξη ODF. Η πρόσβαση μέσω κινητών και φορητών συσκευών δεν επιτρέπει την επεξεργασία εγγράφων παρά μόνο την ανάγνωσή τους. Ακόμη, η υπηρεσία συνεργάζεται πολύ καλά με την τελευταία έκδοση του Open Office 3.3, το οποίο έχει ενσωματωμένα εργαλεία αλληλεπίδρασης με αυτή.

Aρχικά, η υπηρεσία δεν διατίθεται δωρεάν για οικιακούς χρήστες και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις.

Σχετικά links