Πτώση 25% κατέγραψε σε μέσα επίπεδα η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων , ενώ πλέον μικροί και μεγάλοι έμποροι προχωρούν σε 10ήµερα προσφορών.Η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων μειώθηκε γύρω στο 25% σε κάποιους κλάδους έφτασε µέχρι και 40%, παρότι τον Φεβρουάριο καταγράφηκε...

Πτώση 25% κατέγραψε σε μέσα επίπεδα η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων , ενώ πλέον μικροί και μεγάλοι έμποροι προχωρούν σε 10ήµερα προσφορών.Η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων μειώθηκε γύρω στο 25% σε κάποιους κλάδους έφτασε µέχρι και 40%, παρότι τον Φεβρουάριο καταγράφηκε...







ελαφρά ανάκαµψη, καθώς οι λιανέµποροι κλιµάκωσαν τα εκπτωτικά ποσοστά προσελκύοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις απώλειες οι επιχειρήσεις προχωρούν νέο γύρο προσφορών. Μικροί και µεγάλοι έµποροι προχωρούν σε 10ήµερα προσφορών µειώνοντας τις τιµές µέχρι και κατά 70% καθώς η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων στις εκπτώσεις εντείνει την ανησυχία τους.

Οι πρόσφορες επεκτείνεται σε όλους τους κλάδους από την ένδυση και την υπόδηση µέχρι τα είδη σπιτιού, τα καλλυντικά, τα έπιπλα, τα ηλεκτρικά είδη, ακόµη και τα παιχνίδια, ενώ πρωταγωνιστές είναι τόσο οι µεγάλες όσο και οι µικρές επιχειρήσεις, αλλά και τα πολυκαταστήµατα.

Παρά τις «διορθωτικές» αυτές κινήσεις, οι έµποροι προβλέπουν ότι η πτώση στις πωλήσεις θα συνεχιστεί και τους επόµενους µήνες και σχεδιάζουν να κλιµακώσουν σταδιακά τα 10ήµερα προσφορών, προκειµένου να αντισταθµίσουν τις προβλεπόµενες απώλειες.